Контраст contrast
Шрифт Очистити
Сховати налаштування
 
28.12.2016

Прокуратурою Чернігівської області поліпшено умови реалізації громадянами права на звернення

  

Конституційне право на звернення до органів державної влади та їх посадових осіб гарантовано Основним Законом України та є інструментом практичної реалізації громадянами своїх прав та законних інтересів. Завданням прокурора в роботі зі зверненнями громадян є забезпечення об’єктивного, всебічного і своєчасного їх розгляду, реальне поновлення порушених прав.

Зважаючи, що в прокуратурі області місце очікування громадян прийому було невелике приміщення (коридор), керівництвом вжито організаційних та практичних заходів, спрямованих на удосконалення діяльності на цьому напрямі та створено більш сприятливі умови для особистого прийому.

Зокрема, оновлено приймальню та відведено спеціальні кабінети, де громадяни очікують та мають змогу ознайомитися із законодавством про звернення, доступ до публічної інформації, написати звернення чи запит. Забезпечено умови отримання за допомогою мережі Інтернет інформації щодо зміни нормативного забезпечення суспільних відносин, які викликали скарги громадян, та інший інформаційний супровід порушених питань.

Також запроваджено щоденний прийом громадян у робочий час як працівниками відділу організації прийому громадян, розгляду звернень та запитів, так і прокурорами інших структурних підрозділів прокуратури області, відповідно до належності питань, порушених у зверненнях. Зокрема щодо здійснення досудового розслідування, представництва інтересів громадян та держави в суді, додержання законодавства при виконанні рішень судів у кримінальних провадженнях та інших органів.

                          

Завдяки нововведенням значна частина звернень невідкладно розглядається безпосередніми виконавцями, їх керівниками у день надходження за участю  заявників. Таке спілкування надає змогу громадянам оперативно розв’язати проблеми, які їх турбують. Як наслідок, це сприяє скорішому вирішенню питань у разі належності їх до компетенції прокуратури.  

 

                          

Поряд з іншим заявникам роз’яснюються порядок вирішення звернень, заяв і скарг на рішення, дії чи бездіяльність слідчого або прокурора під час досудового розслідування, повноваження державних і контролюючих органів, за потреби повідомляються контактні дані та засоби зв’язку з ними.

                           

                            

Розуміння необхідності забезпечення кожному бути прийнятим особисто спонукала керівництво регіональної прокуратури систематично здійснювати прийом не лише в м. Чернігові, а насамперед, в інших регіонах області. Зокрема, для прийому громадян за місцем їх проживання вже здійснено виїзди до всіх районів.



Прес-служба прокуратури Чернігівської області

 

кількість переглядів: 1930