Контраст contrast
Шрифт Очистити
Сховати налаштування
 
09.09.2024

ОГОЛОШЕННЯ про заміщення вакантної посади - головного спеціаліста з питань захисту державних таємниць Козелецької окружної прокуратури Чернігівської області

Загальні умови
Посадові обов’язки
- організація роботи режимно-секретного органу прокуратури відповідно до вимог чинного законодавства та відомчих організаційно-розпорядчих документів;
- розроблення та подача на затвердження керівнику окружної прокуратури інструкції, положення та інших організаційно-методичних документів, що регламентують діяльність, пов’язану із забезпеченням режиму секретності в прокуратурі;
- подання керівнику окружної прокуратури на розгляд документів та кореспонденції, що надходять на його адресу, а також пропозиції з питань удосконалення діяльності режимно-секретної частини;
-  прийняття участі у підготовці проектів наказів про надання або припинення доступу до державної таємниці;
- розроблення та здійснення заходів щодо забезпечення режиму секретності, постійного контролю за їх дотриманням під час проведення всіх видів робіт з матеріальними носіями секретної інформації;
- контроль за виконанням заходів щодо усунення причин та умов витоку секретної інформації;
- проведення інструктажів та здійснення попереджувально-профілактичних заходів щодо осіб, допущених до роботи з матеріальними носіями секретної інформації;
- контроль за дотриманням установленого в окружній прокуратурі порядку доступу працівників до відомостей, що становлять державну таємницю. Організація та забезпечення проведення заходів щодо недопущення необґрунтованого допуску та доступу осіб до секретної інформації;
- проведення роз’яснювальної роботи з метою запобігання порушенням законодавства у сфері охорони державної таємниці, у тому числі проведення інструктажів працівників у зв’язку з їх виїздом за межі України;
- порушення перед керівником окружної прокуратури питання щодо призначення службового розслідування за фактами розголошення секретної інформації або втрати матеріальних носіїв секретної інформації. Прийняття участі у проведенні службових розслідувань за фактами втрати секретних документів та розголошення відомостей, що становлять державну таємницю;
- організація та забезпечення роботи з формування номенклатури посад працівників, перебування на яких потребує оформлення допуску та надання доступу до державної таємниці. Оформлення необхідних документів щодо надання, переоформлення працівникам допуску до державної таємниці;
- організація навчання працівників окружної прокуратури, діяльність яких пов’язана з державною таємницею, а також прийняття заліків щодо перевірки знання вимог нормативних документів з питань охорони державної таємниці;
- розроблення переліку посад, перебування на яких дає право надавати матеріальним носіям гриф секретності;
- опрацювання документів про встановлення надбавок за роботу в умовах режимних обмежень працівникам окружної прокуратури;
- здійснення комплексу заходів щодо охорони державної таємниці, а саме:
- контроль за дотриманням пропускного та внутрішньооб’єктового режимів;
- контроль за охороною режимних приміщень, сховищ матеріальних носіїв секретної інформації;
- контроль за своєчасністю і правильністю засекречування, зміни грифа секретності або розсекречування матеріальних носіїв секретної інформації. Розробка відповідних документів;
- організація роботи секретного діловодства (здійснення контролю за виконанням вимог Порядку, правил і вказівок по забезпеченню режиму секретності виконавцями секретних робіт та документів). Розроблення разом із керівниками структурних підрозділів окружної прокуратури номенклатури секретних справ;
- здійснення відбору документів і справ на знищення. Прийняття участі у знищенні матеріальних носіїв секретної інформації та у роботі щодо перегляду та приведення грифів секретності матеріальних носіїв секретної інформації у відповідність із Зводом відомостей, що становлять державну таємницю;
- забезпечення складання статистичної звітності про роботу режимно-секретного органу прокуратури та скерування до УСБУ в Чернігівській області та Чернігівської обласної прокуратури;
- організація та забезпечення підготовки документів для отримання або переоформлення прокуратурою дозволу на провадження діяльності, пов’язаної з державною таємницею;
- здійснення інших обов’язків відповідно до законодавства у сфері охорони державної таємниці;
- виконання доручень керівника окружної прокуратури.
Умови оплати праці
посадовий оклад, надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статей 50-52 Закону України «Про державну службу», Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік», постанов Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів», від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році».
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
Строково, на період дії воєнного стану в Україні та до дня призначення суб’єктом призначення переможця конкурсного відбору на цю посаду, але не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Строк призначення особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом повторного призначення без обов’язкового проведення конкурсу щороку.
Перелік документів, які потрібно надати для призначення на посаду державної служби в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання
  1. заява про призначення на посаду на період дії воєнного стану;
  2. резюме (відповідно до постанови КМУ від 25.03.2016 № 246);
  3. особова картка державного службовця встановленого зразка (затверджена наказом НАДС від 19.05.2020 № 77-20);
  4. копія паспорта громадянина України;
  5. копія облікової картки платника податків (окрім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
  6. копії документів про освіту з додатками, науковий ступінь, вчене звання;
  7. копія трудової книжки;
  8. підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік;
  9. заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або завірена в установленому порядку копія довідки про результати проведення перевірки відповідно до Закону України «Про очищення влади»;   
  10.  державний сертифікат про рівень володіння державною мовою (за наявності).
 
Документи приймаються до 14 год. 00 хв. 12 вересня 2024 року на електронну адресу: [email protected]  або через скриньку звернень громадян  Козелецької окружної прокуратури  за адресою: вул. Є. Лоскота, 1, смт. Козелець Чернігівського району Чернігівської області.
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань добору персоналу
Сивун Вікторія Миколаївна
093 735 28 48
 
                                                  Кваліфікаційні вимоги
1.
Освіта
вища освіта не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра
2.
Досвід роботи
не потребує.
3.
Володіння державною мовою
вільне володіння державною мовою
Вимоги до компетентності
 
Вимога
Компоненти вимоги
1.
Досягнення результатів
- здатність до чіткого бачення результату діяльності;
- вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності;
- вміння запобігати та ефективно долати перешкоди.
2.
 Відповідальність  
- усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов`язків з дотриманням строків та встановлених процедур;
 усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;
- здатність брати на себе зобов`язання, чітко їх дотримуватись і виконувати.
3.
Ефективність координації з іншими
- здатність налагоджувати зв’язки із співробітниками окружної прокуратури, структурними підрозділами обласної прокуратури, представниками інших державних органів, в тому числі з використанням цифрових технологій;
- уміння конструктивного обміну інформацією, узгодження та упорядкування дій;
- здатність до об’єднання та систематизації спільних зусиль.
4.
Відповідальність
- усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;
- усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;
- здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати.
Професійні знання
 
Вимога
Компоненти вимоги
1.
Знання законодавства
Знання:
- Конституції України;
- Закону України «Про державну службу»;
- Закону України «Про запобігання корупції».
2.
Знання спеціального законодавства
Знання:
- Закону України «Про прокуратуру»;
- Закону України «Про державну таємницю»;
- Закону України «Про інформацію»;
- Закону України «Про доступ до публічної інформації»;
- Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах»;
- Інструкції про організацію проведення негласних слідчих (розшукових) дій та   використання їх результатів у кримінальному провадженні, затвердженої спільним наказом Генеральної прокуратури України, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Адміністрації Державної прикордонної служби України, Міністерства фінансів України, Міністерства юстиції України №114/1042/516/1199/936/1687/5 від 16.11.2012;
- інших нормативно-правових актів у сфері охорони державної таємниці та ведення секретного діловодства, нормативних документів Офісу Генерального прокурора щодо організації та порядку його діяльності.
3.
Практичні знання у сфері
Знання:
  • ведення секретного діловодства;
  • забезпечення архівного зберігання секретних документів;
  • розроблення та здійснення заходів по режиму секретності.

кількість переглядів: 119