Посадові обов’язки
|
Робота з ведення електронного та паперового документообігу в окружній прокуратурі. Отримання та реєстрація вхідної кореспонденції, своєчасна передача документів на розгляд керівництву та працівникам окружної прокуратури. Реєстрація вихідної відомчої кореспонденції, внутрішніх документів та звернень в інформаційній системі «Система електронного документообігу органів прокуратури України» та облік, передача та рух документів за призначенням.
Виконання функцій та обов’язків служби управління персоналом. Участь у підготовці проектів внутрішніх документів, що стосуються питань управління персоналом, трудових відносин та державної служби. Здійснення обчислення стажу державної служби. Ведення, облік, збереження особових справ та трудових книжок державних службовців, робітників окружної прокуратури.
Реєстрація, облік, відправлення, зберігання, використання, знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію.
Завчасне інформування керівництва щодо наближення строків виконання та дотримання термінів розгляду звернень, завдань, доручень.
Ведення архіву, складання актів встановленої форми про вилучення для знищення документів, не внесених до Національного архівного фонду, що підлягають знищенню у зв’язку із закінченням строків їх зберігання, описів з кадрових питань (особового складу), тривалого (понад 10 років) строку зберігання.
Приймання та перевірка правильності оформлення вихідних документів, направлення їх адресатам поштовим, електронним та спеціальним засобами зв’язку.
Належне формування, облік та зберігання наглядових проваджень, заведених за кримінальними провадженнями, спецповідомленнями, зверненнями, скаргами громадян, юридичних осіб тощо.
Отримання на поштовому відділенні цінних листів, посилок, бандеролей, доставка кореспонденції у поштове відділення. У разі необхідності, доставка документів у межах населеного пункту, де знаходиться прокуратура.
Підготовка звітності про використані кошти на відправлення кореспонденції.
Забезпечення збереженості службових документів, не розголошення інформації, що стала відома під час виконання обов’язків, а також іншої інформації, яка згідно із законодавством не підлягає розголошенню.
Виконання інших службових доручень керівництва, пов’язаних із забезпеченням виконання покладених завдань.
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
|
Строково, на період дії воєнного стану в Україні з граничним строком перебування на посаді не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Строк призначення особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом повторного призначення без обов’язкового проведення конкурсу щороку.
|
Перелік документів, які потрібно надати для призначення на посаду державної служби в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання
|
- заява про призначення на посаду на період дії воєнного стану;
- резюме (відповідно до постанови КМУ від 25.03.2016 № 246);
- особова картка державного службовця встановленого зразка (затверджена наказом НАДС від 19.05.2020 № 77-20);
- копія паспорта громадянина України;
- копія облікової картки платника податків (окрім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
- копії документів про освіту з додатками, науковий ступінь, вчене звання
- копія трудової книжки;
- підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік;
- заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або завірена в установленому порядку копія довідки про результати проведення перевірки відповідно до Закону України «Про очищення влади»;
- державний сертифікат про рівень володіння державною мовою (за наявності).
Документи приймаються до 08 листопада 2024 року на електронну адресу: [email protected] або через скриньку звернень громадян Ніжинської окружної прокуратури за адресою: вул. Овдіївська, 2, м. Ніжин.
|
4.
|
Ефективність координації з іншими
|
- здатність налагоджувати зв’язки із співробітниками окружної прокуратури, структурними підрозділами обласної прокуратури, представниками інших державних органів, в тому числі з використанням цифрових технологій;
- уміння конструктивного обміну інформацією, узгодження та упорядкування дій;
- здатність до об’єднання та систематизації спільних зусиль.
|