12.03.2024 ОГОЛОШЕННЯ про заміщення вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста відділу документального забезпечення Чернігівської обласної прокуратуриПосадові обов’язки:
Здійснення комплексних заходів щодо ведення діловодства у відділі протидії злочинам, вчиненим в умовах збройного конфлікту, відповідно до вимог чинного законодавства, а саме:
- отримання вхідної кореспонденцію (листи Президента України, Прем’єр-міністра України, Голови Верховної Ради України; звернення органів державної влади та управління; депутатські документи; звернення (у тому числі електронні) і телеграми громадян, звернення підприємств, організацій, звернення про вчинені кримінальні правопорушення; документи, що належать до листування за зверненнями та справами; запити у порядку Закону України «Про доступ до публічної інформації»; кримінальні провадження; матеріали перевірок; спецповідомлення; матеріали з питань міжнародного співробітництва; відомче листування; судові документи; інші документи, зареєстровані в інформаційній системі «Система електронного документообігу органів прокуратури України» (далі – ІС «СЕД») з подальшим роздруковуванням реєстрів та формуванням паперових книг обліку, передбачених номенклатурою справ відділу; - забезпечення своєчасної реєстрації вихідної та внутрішньої кореспонденції, перевірка правильність та повноти заповнення реєстраційно-моніторингової картки (коректне зазначення адресата, посилання на попередні документи, наявність додатків, підписів, віз, відмітки «ОКВ», здійснення зв’язку документів), повернення документів виконавцям, оформлених з порушенням вимог Тимчасової інструкції з діловодства в органах прокуратури України, затвердженої наказом Генерального прокурора України від 12.02.2019 № 27 (далі – Інструкції з діловодства) та Інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використанні і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, в органах прокуратури, затвердженої наказом Генерального прокурора від 27.09.2022 № 199; передача повідомлень факсимільним зв’язком; - опрацювання низки документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, зібрану під час виконання функцій прокуратури; - своєчасна передача документів керівникам структурних підрозділів та прокурорським працівникам, заведення та формування за їх вказівкою наглядових проваджень, номенклатурних справ у паперовій та електронній формах з урахуванням впровадження ІС «СЕД»; - ознайомлення з документами керівників підрозділів та оперативних працівників згідно з вказівкою керівництва прокуратури; - контроль за строками виконання контрольних документів та доповідь керівнику структурного підрозділу про затримку їх виконання; - ведення обліку вхідних, вихідних та внутрішніх документів, щомісяця підготовка зведення про документообіг; - підготовка для передачі до відомчого архіву документів структурного підрозділу для подальшого зберігання, складання описів справ відділу у паперовій та електронній формах з урахуванням впровадження ІС «СЕД»; - спільно з керівником відділу складання номенклатурних справ структурного підрозділу. Здійснення комплексних заходів, спрямованих на відправлення кореспонденції засобами фельд’єгерського та спеціального зв’язку. Перед пакуванням вихідних документів у паперовій формі обов’язкова перевірка: - правильності оформлення документа і розміщення на ньому всіх реквізитів; - правильності зазначення адреси; - наявності усіх підписів на документі та додатках до нього; - наявності на документі даних про додатки та відповідність їх зазначеній кількості; - відповідність необхідної кількості примірників кількості адресатів; - адресування, пакування, зважування відправлення; - своєчасне формування та друк реєстрів на вихідну кореспонденцію з подальшим формуванням паперових книг обліку, передбачених номенклатурою справ відділу. Перед відправленням кореспонденції перевірка реєстраційно-моніторингових карток вихідних документів на предмет повноти та коректності їх заповнення відповідно до вимог Інструкції з діловодства. Документи, оформлені з порушенням вимог законодавства у сфері ведення діловодства, повертаються до структурного підрозділу на доопрацювання. Здійснення комплексних заходів щодо забезпечення зберігання та упорядкування документаційного фонду, створеного за результатами діяльності Чернігівської обласної прокуратури, і передавання до Державного архіву Чернігівської області документів для державного зберігання у встановленому порядку. Приймання від працівників структурних підрозділів Чернігівської обласної прокуратури документів у паперовій та електронній формах, закінчених у діловодстві, у тому числі з грифом «Для службового користування», для зберігання та забезпечення видачі закінчених документів для тимчасового користування працівникам підрозділів обласної прокуратури, контроль за їх своєчасним поверненням. Перевірка стану зберігання справ у структурних підрозділах Чернігівської обласної та окружних прокуратурах, надання їм практичної допомоги і консультацій щодо оформлення документів, які підлягають передаванню на зберігання. Організація проведення експертизи цінності документів Чернігівської обласної прокуратури. Узагальнення обліку документообігу у Чернігівській обласній прокуратурі. Забезпечення збереженості службових документів, не розголошення інформації, що стала відома під час виконання обов’язків, а також іншої інформації, яка згідно із законодавством не підлягає розголошенню. Виконання інших службових доручень керівництва, пов’язаних із забезпеченням виконання покладених на структурний підрозділ завдань. Умови оплати праці:
посадовий оклад, надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статей 50-52 Закону України «Про державну службу», Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік», постанов Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів», від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році».
Інформація про строковість призначення на посаду: строково, на період дії воєнного стану в Україні з граничним строком перебування на посаді не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Строк призначення особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом повторного призначення без обов’язкового проведення конкурсу щороку. Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду державної служби в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання:
1. заява про призначення на посаду на період дії воєнного стану;
2. резюме (відповідно до постанови КМУ від 25.03.2016 № 246); 3. особова картка державного службовця встановленого зразка (затверджена наказом НАДС від 19.05.2020 № 77-20); 4. копія паспорта громадянина України; 5. копія облікової картки платника податків (окрім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті); 6. копії документів про освіту з додатками, науковий ступінь, вчене звання 7. копія трудової книжки; 8. підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік; 9. заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або завірена в установленому порядку копія довідки про результати проведення перевірки відповідно до Закону України «Про очищення влади»; 10. державний сертифікат про рівень володіння державною мовою (за наявності). Документи приймаються до 18 березня 2024 року на електронну адресу: [email protected] або через скриньку звернень громадян у Чернігівській обласній прокуратурі за адресою: вул. Князя Чорного, 9, м.Чернігів
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду
Харченко Юлія Борисівна (063) 961-10-16
Кваліфікаційні вимоги:
1. Освіта - вища, освіта не нижче ступеня бакалавра, молодшого бакалавра 2. Досвід роботи - не потребує 3. Володіння державною мовою - вільне володіння державною мовою Вимоги до компетентності: Вимога
Компоненти вимоги 1. Багатозадачність - здатність концентрувати (не втрачати) увагу на виконанні завдання;
- уміння розкладати завдання на процеси, спрощувати їх; - здатність швидко змінювати напрям роботи (діяльності); - уміння управляти результатом і бачити прогрес. 2. Якісне виконання поставлених завдань - чітке і точне формулювання мети, цілей і завдань службової діяльності; - комплексний підхід до виконання завдань, виявлення ризиків; - розуміння змісту завдання і його кінцевих результатів, самостійне визначення можливих шляхів досягнення. 3. Самоорганізація та самостійність в роботі - уміння самостійно організовувати свою діяльність та час, визначати пріоритетність виконання завдань, встановлювати черговість їх виконання; - здатність до самомотивації (самоуправління); - вміння самостійно приймати рішення і виконувати завдання у процесі професійної діяльності. 4. Відповідальність - усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур; - усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень; - здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати. Професійні знання: Вимога Компоненти вимоги 1. Знання законодавства Знання:
- Конституції України; - Закону України «Про державну службу»; - Закону України «Про запобігання корупції» та іншого законодавства. 2. Знання законодавства Знання:
- Конституції України; - Закону України «Про державну службу»; - Закону України «Про запобігання корупції» та іншого законодавства. 3. Знання законодавства у сфері Знання:
- Закону України «Про прокуратуру»; - Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи»; - Регламенту Чернігівської обласної прокуратури; - Інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, в органах прокуратури України, затвердженої наказом Генерального прокурора від 27.09.2022 № 199; - Тимчасової інструкції з діловодства в органах прокуратури України, затвердженої наказом Генеральної прокуратури України від 12.02.2019 № 27 (зі змінами); - Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 |
кількість переглядів: 453 |