Контраст contrast
Шрифт Очистити
Сховати налаштування
 
14.06.2024

ОГОЛОШЕННЯ про заміщення вакантної посади державної служби категорії «Б» - заступника начальника відділу документального забезпечення Чернігівської обласної прокуратури

Посадові обов’язки:    
 
Сприяння начальнику відділу в належній організації роботи, контроль дотримання стандартів діловодства у структурних підрозділах обласної прокуратури та окружних прокуратурах. Здійснення організаційних та консультативних функції із забезпечення виконання покладених на відділ завдань, внесення пропозиції щодо удосконалення роботи на закріплених напрямах.
Здійснення комплексних заходів щодо ведення діловодства у відділі протидії злочинам, вчиненим в умовах збройного конфлікту, відповідно до вимог чинного законодавства, а саме:
- отримання вхідної кореспонденції, зареєстрованої в інформаційній системі «Система електронного документообігу органів прокуратури України» (далі – ІС «СЕД»);
- забезпечення своєчасної реєстрації вихідної та внутрішньої кореспонденції, перевірка правильності та повноти заповнення реєстраційно-моніторингової картки, повернення документів виконавцям, оформлених з порушенням вимог організаційно-розпорядчих документів;
- опрацювання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, зібрану під час виконання функцій прокуратури;
- своєчасна передача документів керівникам структурних підрозділів та прокурорським працівникам, заведення та формування за їх вказівкою наглядових проваджень, номенклатурних справ у паперовій та електронній формах з урахуванням впровадження ІС «СЕД»;
- ознайомлення з документами керівників підрозділів та працівників згідно з вказівкою керівництва прокуратури;
- контроль за строками виконання документів та доповідь керівнику структурного підрозділу про затримку їх виконання;
- облік вхідних, вихідних та внутрішніх документів, підготовка зведення про документообіг;
- передача до відомчого архіву документів структурного підрозділу для подальшого зберігання, складання описів справ відділу у паперовій та електронній формах з урахуванням впровадження ІС «СЕД»;
- складання спільно з керівником відділу номенклатури справ структурного підрозділу.
Здійснення комплексу заходів, спрямованих на відправлення кореспонденції засобами фельд’єгерського та спеціального зв’язку.
Документи, оформлені з порушенням вимог законодавства у сфері ведення діловодства, повертає до структурного підрозділу на доопрацювання.
Здійснення систематичного моніторингу підсистеми «Електронний суд» Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи на предмет надходження процесуальних документів та інших документів, пов’язаних з розглядом справ у судах. Забезпечення друкування та реєстрації процесуальних документів в ІС «СЕД».
Перевірка стану зберігання справ у структурних підрозділах Чернігівської обласної та окружних прокуратурах, надання їх керівникам практичної допомоги і консультацій щодо оформлення документів, які підлягають передаванню на зберігання.
Здійснення консультативних функції при складанні та перевірці актів обласної та окружних прокуратур про вилучення для знищення документів, не внесених до Національного архівного фонду, описів справ постійного строку зберігання, тривалого (понад 10 років) строку зберігання, з кадрових питань (особового складу).
Участь у складанні зведеної номенклатури справ.
Забезпечення збереженості службових документів, не розголошення інформації, що стала відома під час виконання обов’язків, а також іншої інформації, яка згідно із законодавством не підлягає розголошенню.
Виконання інших службових доручень керівництва, пов’язаних із забезпеченням виконання покладених на структурний підрозділ завдань.

Умови оплати праці:    
 
посадовий оклад, надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статей 50-52 Закону України «Про державну службу», Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік», постанов Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів», від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році».

Інформація про строковість призначення на посаду:
  
Строково, на період дії воєнного стану в Україні з граничним строком перебування на посаді не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Строк призначення особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом повторного призначення без обов’язкового проведення конкурсу щороку.

Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду державної служби в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання:   
 
1. заява про призначення на посаду на період дії воєнного стану;
2. резюме (відповідно до постанови КМУ від 25.03.2016 № 246);
3. особова картка державного службовця встановленого зразка (затверджена наказом НАДС від 19.05.2020 № 77-20);
4. копія паспорта громадянина України;
5. копія облікової картки платника податків (окрім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
6. копії документів про освіту з додатками, науковий ступінь, вчене звання;
7. копія трудової книжки;
8. підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік;
9. заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або завірена в установленому порядку копія довідки про результати проведення перевірки відповідно до Закону України «Про очищення влади»;    
10.  письмова згода на проведення спеціальної перевірки за формою згідно з додатком 1 Порядку проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 171;          
11. державний сертифікат про рівень володіння державною мовою (за наявності).
 
Документи приймаються до 18 червня 2024 року на електронну адресу: [email protected] або через скриньку звернень громадян у Чернігівській обласній прокуратурі за адресою: вул. Князя Чорного, 9, м. Чернігів.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду:
Харченко Юлія Борисівна
(063) 961-10-16
[email protected]
 
Кваліфікаційні вимоги:

1. Освіта - вища освіта не нижче ступеня магістра.
2. Досвід роботи - досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років.
3. Володіння державною мовою - вільне володіння державною мовою.

Вимоги до компетентності:
 
1. Багатозадачність:    
- здатність концентрувати (не втрачати) увагу на виконанні завдання;
-  уміння розкладати завдання на процеси, спрощувати їх;
- здатність швидко змінювати напрям роботи (діяльності);
- уміння управляти результатом і бачити прогрес.
2. Якісне виконання поставлених завдань:    
- чітке і точне формулювання мети, цілей і завдань службової діяльності;
- комплексний підхід до виконання завдань, виявлення ризиків;
- розуміння змісту завдання і його кінцевих результатів, самостійне визначення можливих шляхів досягнення.
3. Самоорганізація та самостійність в роботі:    
- уміння самостійно організовувати свою діяльність та час, визначати пріоритетність виконання завдань, встановлювати черговість їх виконання;
- здатність до самомотивації (самоуправління);
- вміння самостійно приймати рішення і виконувати завдання у процесі професійної діяльності.
4. Відповідальність:    
- усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;
- усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;
- здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати.

Професійні знання:
 
1. Знання законодавства:   
- Конституції України;
- Закону України «Про державну службу»;
- Закону України «Про запобігання корупції» та іншого законодавства.
2. Знання законодавства у сфері:
- Закону України «Про прокуратуру»;
- Закону України «Про звернення громадян»;
- Закону України «Про доступ до публічної інформації»;
- Закону України «Про статус народного депутата України»;
- Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність»;
- Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи»;
- Регламенту Чернігівської обласної прокуратури;
- Інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, в органах прокуратури України, затвердженої наказом Генерального прокурора від 27.09.2022 № 199;
- Тимчасової інструкції з діловодства в органах прокуратури України, затвердженої наказом Генеральної прокуратури України від 12.02.2019 № 27 (зі змінами);
- Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015  № 1000/5.
3. Знання електронної системи документообігу:   
Знання особливостей роботи з документами в інформаційних документах електронного документообігу.

кількість переглядів: 205